ChatGPT İndi Reklam Göstərə Bilər!
OpenAI populyar söhbət botu ChatGPT üçün yeni gəlir modelinə yönəlir. Ödənişli abunəliklərdən əldə olunan gəlirin gözləntiləri qarşılamaması səbəbindən şirkət reklam və sponsorluq imkanlarını dəyərləndirir.
İstifadəçi və gəlir statistikasına baxış
Financial Times-ın məlumatına görə, ChatGPT istifadəçilərinin sayı təxminən 800 milyon civarındadır, lakin onların yalnız təxminən 5%-i ödənişli abunəçidir. OpenAI-nin illik gəlirinin təxminən 13 milyard dollar olduğu və bunun təxminən 70%-inin ödənişli istifadəçi bazasından gəldiyi bildirilir. Qiymətləndirməsi 500 milyard dollar səviyyəsində olan şirkət, milyardlarla dollarlıq xərcləmə planlasa da, hələ sabit və güclü gəlir mənbəyi tapmayıb.
ChatGPT nə planlayır?
OpenAI platformada reklam göstərilməsini müzakirəyə açıb. Bəzi işçilər bildirirlər ki, istifadəçilər cavabların sponsorluqla sıralandığını düşündüklərini bildiriblər.Reklam yönümlü iş modellərində təcrübəli kadrlar da şirkətə transfer edilib. Hal-hazırda OpenAI-də təxminən 630 keçmiş Meta əməkdaşı çalışır ki, bu da ümumi heyətin təxminən 20%-inə bərabərdir.Rəsmi açıqlamada isə hələlik dəqiq reklam planı yoxdur. Şirkət bildirir ki, reklamlara diqqətli və uyğun zamanlama ilə baxılır.
Abunə alternativləri və qlobal yayım
Reklam modelinin yanında OpenAI abunə məhsullarını da diversifikasiya edir. Məsələn, daha uyğun qiymətli Go planı Avropanın bəzi ölkələrində istifadəyə verilib. Bu addım, daha geniş istifadəçi kütləsinə çatmaq və ödənişli abunəçilərin sayını artırmaq məqsədini güdür.
ChatGPT nə zaman reklam göstərəcək?
Hələ rəsmi tarix və ya reklam modelinin tam forması açıqlanmayıb.Reklam genişləndirilərsə, istifadəçilərin gözləntiləri və şirkətin dürüstlük imici qorunmalıdır. Reklam gəliri ödənişli abunə gəlirləri ilə birlikdə şirkətin davamlı böyümə strategiyasının vacib hissəsi ola bilər.Reklam modeli tətbiq olunmazdan əvvəl infrastruktur, istifadəçi reaksiyaları və brend etibarı baxımından əhəmiyyətli hazırlıqlar aparılmalıdır.OpenAI hələlik ChatGPT-də reklam modelinə keçidi ciddi şəkildə dəyərləndirir. Ödənişli abunəliklərin təkbaşına böyüməni təmin edə bilməməsi şirkəti yeni gəlir modelləri axtarışına yönəldib. Hələ dəqiq tətbiq başlamasa da, reklam yönümlü iş modeli keçidinin işarələri artıq güclü şəkildə görünür.
Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər
Apple-ın Yeni Məhsulları Bəlli Oldu
Windows 11-ə keçərkən diqqətli olun!
ChatGPT İndi Reklam Göstərə Bilər!
Redmi Turbo 5 – 9.000 mAh-lıq Nəhəng Batareya İddiası!
BMW və Samsung ittifaq qurur
Google Tərcümə “İrəliləmiş” Modelini Sınaqdan Keçirir
Siri Google Gemini İnfrastrukturuyla Güclənəcək
Windows 10-un 10 İllik Xətası Nəhayət Həll Olundu!
Xiaomi-dən Elektrikli Avtomobil Rekordu!
Apple iOS 27 ilə Apple Intelligence-ı Zirvəyə Daşıyır!
Trendyolmilla Kids: uşaqlar üçün rahat və etibarlı
“İlin Avtomobili 2026” finalistləri açıqlanıb
Telefon satışları artıb: Yeni bazar liderləri açıqlanıb
Google Chrome gözlənilən yeniliyi təqdim edir
Samsung-un gəlirləri zirvəyə çatdı
Apple Q4 2025 gəlirləri açıqlanıb: Bu qədər pula ölkə ala bilərlər!
WhatsApp Apple Watch üçün rəsmi tətbiqi gəlir
Nvidia Tətbiq Yeniləməsi
Galaxy AI yeni dil dəstəyi qazandı!
iPhone 17 Pro Max-ın soyutma sistemi onu dondurdu!
Google Gemini rekord qırdı!
DJI Neo 2 əl dronu təqdim edildi
2026-cı ilin ən çox gözlənilən texnoloji məhsulları!
Microsoft paylaşdı: Xbox satışları kəskin düşdü!
Samsung: Süni zəkaya yönəlmiş HBM4 yaddaşı yolda
Microsoft-un baş direktorundan maraqlı açıqlama
Həftənin ən çox oxunanları
Hökumətin casus yazılımı açığa çıxdı
Redmi Turbo 5 nəhəng batareyası ilə sızdırıldı!
Instagram Reels alqoritmi üçün sevindirici xəbər
Süni İntellekt Axtarış Mühərrikləri Ənənəvi Axtarışları Geridə Qoyur
Apple 4 Trilyon Dollar Dəyərinə Çatdı
Nvidia bazar dəyəri ilə rekord qırdı!
Telefonunuzdakı vidjetlər avtomobilinizə gəlir
NVIDIA RTX 5090 Founders Edition məyusluq yaratdı
Toyota Corolla konsepti ilə qarşımızda



BTC / USD
ETH / USD
LTC / USD
ZEC / USD





