Xbox imkansızı bacardı! Yaponiyada rekord səviyyədə artım!
Xbox-un Yaponiyadakı artımı 2025-ci ildə Microsoft üçün ümidverici bir inkişaf oldu. Şirkət hərçənd ki, avadanlıq satışlarında çətinliklərlə üzləşib, Microsoft Gaming-in baş direktoru Fil Spenser Yapon bazarında oyunçu aktivliyinin ciddi şəkildə artdığını açıqlayıb. Bu vəziyyət Xbox-un ümumi strategiyası ilə də üst-üstə düşür.
Xbox-un Yaponiyada artımı və Fil Spenserin açıqlamaları
Microsoft 2025-ci il ərzində bir sıra problemlərlə qarşılaşdı. Xbox Series X/S satışları Xbox One modelindən geri qaldı. Bundan əlavə, 2025-ci maliyyə ilinin dördüncü rübündə (2025-ci ilin iyununda başa çatan dövrdə) avadanlıq satışları illik müqayisədə 22 faiz azaldı. Game Pass xidmətinin böyümə sürətinin yavaşlaması da diqqət çəkən digər məqam idi. Buna görə Microsoft, gəlirləri artırmaq üçün bəzi oyunlarını rəqib platformalarda satışa çıxarma strategiyasına yönəldi.
Yapon bazarında 20 faizlik artım
Bütün bu çətinliklərin əksinə olaraq, Xbox Yaponiyada sevindirici nəticə göstərdi. Fil Spenser Famitsu nəşrinə verdiyi müsahibədə mühüm məlumatlar paylaşdı. Spenser bildirdi ki, “ötən il ərzində” Xbox platformasında ümumi oyun müddəti təxminən 20 faiz artıb. O, bu artımın yalnız konsollarda deyil, həmçinin PC də daxil olmaqla bütün platformalarda müşahidə edildiyini vurğuladı.
Yaponiya niyə bu qədər vacib bazardır?
Bu artım, Microsoft-un “insanların hansı cihazdan istifadə etməsindən asılı olmayaraq Xbox platformasında oynaya bilməsi” strategiyasına uyğundur. Spenser hesab edir ki, Yapon oyunçular üçün məzmun təqdim edildikcə bu böyümə daha da sürətlənəcək. Yaponiya dünyanın ən böyük videooyun bazarlarından biri kimi önə çıxır.
Newzoo tərəfindən aparılan son araşdırmaya əsasən, Yaponiya gəlir baxımından dünyanın üçüncü ən böyük oyun bazarıdır (16,8 milyard dollar). Siyahının ilk pillələrində ABŞ (49,6 milyard dollar) və Çin (49,8 milyard dollar) yer alır. CESA 2024 hesabatına görə, Yaponiyada 29,7 milyon konsol oyunçusu və 14,4 milyon PC oyunçusu mövcuddur. Bu göstəricilər bazarın böyük potensiala malik olduğunu açıq şəkildə ortaya qoyur. Microsoft-un Yapon temalı məzmunlara yönəlməsinin qalıcı bir strategiya olub-olmadığını isə zaman göstərəcək.
Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər
iPhone kamerasına səviyyə qazandıran tətbiq!
CarPlay yeniləməsi ilə avtomobildə video izləmək mümkün olacaq
Gemini ilə təqdimat hazırlamaq çox asandır!
Vivo X300 seriyası qlobal bazara gəlir
Modulyar telefon HMD Fusion 2 yoldadır
Apple M6 iPad Pro yeni soyutma sistemi ilə gəlir
Tesla FSD 14.1.4 yenilikləri ilə gəldi!
Microsoft Copilot-a Yeni Süni Zəka Xarakteri: Mico
Sony İlk 200MP Kamera Sensorunu Hazırlayır!
OpenAI videolara musiqi əlavə edən alət hazırlayır
iPhone 18 Elon Maskı sevindirəcək!
Xbox imkansızı bacardı! Yaponiyada rekord səviyyədə artım!
Nike motorlu ayaqqabı inkişaf etdirir
Windows 10 dəstəyinin bitməsi Mac satışlarını artırdı
Xiaomi 17 Air gəlir!
iPhone 18, 12 GB RAM ilə gələcək!
M5 iPad Pro oyun konsollarını geridə qoyurmu?
Samsung SpaceX üçün Exynos modemi hazırlayır!
Apple üçün şok! İtirilmiş dava!
Instagram-ın AI redaktə aləti: Restyle
Galaxy S26 seriyası gecikə bilər
Apple xəbərdarlıq edir: iPhone-da Google Chrome istifadə etməyin
Android oyun təcrübəsi GameHub 5.2 ilə yeni səviyyəyə qalxır
Nothing Phone (3a) Lite Geekbench-də tapılmadı!
Android 16 yeniləməsini alan Sony modelləri!
EA Sports FC 26 məhdud müddət üçün pulsuzdur!
General Motors radikal qərar qəbul edib
Skoda Superb rekord qırdı!
Həftənin ən çox oxunanları
Honor 500 Pro-nun kamerası və performans təfərrüatları sızdı
Redmi K90 Pro Max böyük batareya ilə gəlir!
Caviar ultra yüngül Qızıl iPhone təqdim etdi!
Arc Raiders oyunçularının sayı Call of Duty-i üstələyir
Exynos 2600 performansı Apple A19 Pro-dan üstündür
Oyun inkişafında süni intellektdən istifadə etməyə başlayır
iPhone Fold hər şeyi dəyişə bilər
Portativ PlayStation 6 haqqında ilk məlumatlar ortaya çıxdı
Yeni HTC Wildfire oyun telefonu təqdim edildi
Texnologiya nəhəngləri birləşir: AI üçün internet inqilabı



BTC / USD
ETH / USD
LTC / USD
ZEC / USD


