AZ

Tesla Kaliforniyada Satış Qadağası ilə Üzləşə Bilər!
 

cbea8723cfdc4f6503286651cf24e1fc.jpg
19.12.2025 12:00

Tesla, avtonom sürücülük böhranı səbəbindən Kaliforniya bazarında satış qadağası ilə üzləşə bilər. Təfərrüatlar belədir.

 

Elektrikli nəqliyyat vasitələri nəhəngi Tesla, sürücü yardımı texnologiyalarının marketinqi ilə bağlı Kaliforniya ştatının tənzimləyiciləri ilə yenidən toqquşub. Ştat inzibati hüquq hakimi şirkətin satış lisenziyasının 30 günlük dayandırılması barədə qərar verib. Bu sərt qərar, Kaliforniya Avtomobil Nəqliyyat Vasitələri Departamentinin (DMV) Teslanın "Avtopilot" və "Tam Özünüidarəetmə" (FSD) adlarından istifadə edərək istehlakçıları çaşdırdığı iddialarından irəli gəlir.

 

Avtonom Sürücülük Böhranı Böyüyür

 

Rəsmilər iddia edirlər ki, bu adlar nəqliyyat vasitələrinin heç bir insan müdaxiləsi olmadan tamamilə avtonom şəkildə idarə edə biləcəyi təsəvvürünü yaradır, bu isə reallıqda belə deyil.

 

Hakim 30 günlük dayandırmanı qüvvədə saxlasa da, DMV Tesla salonlarını dərhal bağlamayıb. Agentlik Tesla-ya reklam və marketinq materiallarını düzəltmək üçün əlavə 90 gün vaxt verib. Şirkət, yanlış iddiaları aradan qaldırsa və brendini daha dürüst etsə, bu cəzadan yayınmaq iqtidarındadır. DMV direktoru Stiv Qordon bildirib ki, onların məqsədi sadəcə məhsulların dünyanın digər yerlərində olduğu kimi düzgün etiketlənməsini təmin etməkdir.

 

Kaliforniya Teslanın ABŞ-dakı ümumi satışlarının təxminən üçdə birini təşkil edir. Buna görə də, potensial satış qadağası şirkətin maliyyə hesabatlarına dağıdıcı zərbə ola bilər. Bundan əlavə, Tesla bu ştatdakı Fremont zavodunda Model S, Model X, Model 3 və Model Y istehsal edir. İstehsal lisenziyasının dayandırılması hələlik qeyri-müəyyən müddətə təxirə salınsa da, satış üçün təhlükə ciddi olaraq qalır.

 

Hüquqi mübarizənin mərkəzində avtomobilin əslində nə edə biləcəyi sualı dayanır. DMV iddia edir ki, "Tam Özünüidarəetmə" adı, nəqliyyat vasitəsi hərəkətdə olarkən insanın yatmasına imkan verən texnologiyanı nəzərdə tutur. Lakin əslində bu sistemlər sadəcə sükan idarəetməsi, əyləc və zolaq dəyişikliklərinə kömək edən inkişaf etmiş köməkçi vasitələrdir.

 

Tesla bu tənqidlərə cavab olaraq bu yaxınlarda FSD adına "Nəzarət altında" sözünü əlavə etsə də, tənzimləyicilər alıcıların bu nəqliyyat vasitələrinin hələ tam robot olmadığını başa düşmələri üçün daha çox tədbir görülməsinə ehtiyac olduğunu düşünürlər.

 

Teslanın vəkilləri iddia edirlər ki, şirkət heç vaxt yalan danışmayıb və sürücülərin əllərini sükan arxasında, gözlərini isə yolda saxlamalarının vacibliyini həmişə açıq şəkildə bildirib. Lakin bu hüquqi proses Tesla üçün çox çətin bir vaxta təsadüf edir. Elektrikli nəqliyyat vasitələrinə tələbatın qlobal miqyasda yavaşladığı və təşviqlərin azaldığı bir vaxtda, "robotaksi" və tam avtonom sürücülük vədlərinə əsaslanan Elon Maskın bazar dəyəri bu adlarla bağlı məğlubiyyətdən ciddi şəkildə zərər görə bilər.

 

Tesla indi 90 günlük son tarixlə üzləşir. Onlar ya veb saytlarını və broşürlərini dəyişdirərək DMV-nin qaydalarına əməl etməli, ya da qərardan məhkəməyə şikayət etməlidirlər. Nəticədən asılı olmayaraq, bu iş bütün avtomobil sənayesi üçün dönüş nöqtəsi rolunu oynayır.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox