AZ

Apple yeni reklam çarxında Windows 11-ə istinad edir
 

cb3b3874a60f050001e0e75168fde02c.jpg
10.10.2025 18:00

Apple öz reklamında Windows 11-in bədnam mavi ekran xətasına yumoristik şəkildə istinad etdi.

 

Apple yeni reklam çarxında şöhrətli Windows 11 "ölümün mavi ekranı"na yumoristik şəkildə istinad edib. “The Underdogs: BSOD (Blue Screen of Death)” adlı səkkiz dəqiqəlik qısa film macOS əməliyyat sisteminin sabitliyini vurğulayır.

 

Reklam çarxı "Container Con" adlı ticarət sərgisində kiçik startapın hekayəsindən bəhs edir. Startap ekoloji cəhətdən təmiz çantalarını böyük bir investora tanıtmağa çalışsa da, sərgidə Windows kompüterlərinin ardıcıl qəzaları diqqəti cəlb edir. Bununla belə, yalnız macOS-da işləyən kabinələr rəvan işləməyə davam edir və bu, Apple-ın “Mac-lar panik yaratmır” mesajını daha da artırır.

 

Windows Etibarlılığı Məqsədlidir

 

Bu filmlə Apple CrowdStrike böhranına da istinad edir. 2024-cü ildə baş verən və bütün dünyada minlərlə kompüterin sıradan çıxmasına səbəb olan bu hadisə Microsoft-un günahı olmasa da, Windows sistemlərinə təsir etdi. Apple bu vəziyyətdən ağıllı şəkildə istifadə edərək, Windows-un etibarlılığını yumoristik tənqid edir.

 

Reklam çarxının bir səhnəsində personaj kibertəhlükəsizlik mütəxəssisindən macOS-un niyə daha təhlükəsiz olduğunu soruşur. Mütəxəssis izah edir ki, macOS-un təhlükəsizlik sistemləri Apple-ın Endpoint Security API vasitəsilə işləyir və üçüncü tərəf proqram təminatının nüvəsi səviyyəsində girişi rədd edir. Bu vurğu Apple-ın təhlükəsizlik arxitekturasının kənar müdaxilələrə qarşı möhkəmliyini vurğulayır.

 

Microsoft təhlükəsizlik tədbirləri görməyə davam edir

 

Apple-ın yeni reklamı texnologiya dünyasında mübahisələrə səbəb olsa da, Microsoft təhlükəsizlik sahəsində əhəmiyyətli addımlar atmağa davam edir. Şirkət 2025-ci ilə qədər nüvə səviyyəsində antivirus proqramının icrasını məhdudlaşdıracaq "Windows Endpoint Security Platform" adlı yeni sistemini elan etdi. Bu arxitektura ilə Microsoft təhlükəsizlik proqram təminatının nüvədən kənarda işləməsini təmin etməklə sistemin sabitliyini və performansını artırmağı hədəfləyir.

 

Bundan əlavə, Microsoft şirkəti “Quick Machine Recovery” adlı yeni funksiyanı həyata keçirib. Bu sistem mavi ekran xətası zamanı kompüterin iş masasına daha tez qayıtmasına imkan verir. Bu, hətta sistem qəzası zamanı istifadəçi məlumatlarını tez bir zamanda bərpa etməyə imkan verir.

 

Apple reklamı birbaşa Windows istifadəçilərinə yönəldilməyib; lakin əməliyyat sistemləri arasındakı fərqləri vurğulayır. Digər tərəfdən Microsoft, daha açıq, fərdiləşdirilə bilən və tərtibatçıya uyğun arxitektura təklif etməklə fərqli üstünlüklər təklif edir. Nəhayət, reklam Apple-ın öz ekosistemini təhlükəsiz və sabit platforma kimi yerləşdirmək səylərini əks etdirir, eyni zamanda Windows 11-in təhlükəsizlik və dayanıqlıqda əhəmiyyətli irəliləyişlər əldə etdiyini nümayiş etdirir.

 

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox