AZ

Hyundai yeni akkumulyator texnologiyası ilə çıxış edir.
 

cc434f1647c0d9d4345057278197a145.jpeg
20.08.2025 17:55

Hyundai yeni bərk hallı akkumulyatoru patentləşdirdi. Bu hərəkət elektrik avtomobil sektorunda güc balansını dəyişə bilər.

 

Cənubi Koreyanın avtomobil nəhəngi Hyundai elektrik avtomobillərinin akkumulyatorları üçün kritik patent müraciəti edib. Şirkət bərk cisimli akkumulyatorlarda istifadə edilən kükürd əsaslı hüceyrələrdə misdən istifadə etməyə imkan verən bir üsul hazırlayıb. Bu yeni texnologiya batareyanın istehsal xərclərini azaltmaq və performansını artırmaq potensialına malikdir.

 

Hyundai bərk hallı akkumulyator üçün patent aldı
 

 

Əvvəllər bu tip akkumulyatorlarda mis əvəzinə daha bahalı nikel və ya paslanmayan poladdan istifadə olunurdu, çünki kükürd misi korroziyaya uğradır. Hyundai-nin yeni patenti mis anoda xüsusi qoruyucu örtük tətbiq etməyi nəzərdə tutur.

 

Bu örtük misin korroziya olmadan akkumulyatorda daha uzun müddət dayanmasına imkan verir və şarj-boşaltma dövrlərində öz işini qoruyur. Bu laylı struktur (mis cərəyan kollektoru, qoruyucu örtük, anod, kükürd elektroliti, katod və terminal) misin kükürdlə təmasın qarşısını alır, onun deqradasiyasının qarşısını alır.

 

Patent müraciətində bufer qatından da bəhs edilir. Bu təbəqə bir karbon təbəqəsindən və şaquli olaraq düzlənmiş karbon nanoborucuqları kimi xüsusi karbon materiallarından ibarətdir. Bu təbəqəyə gümüş, qızıl və ya alüminium kimi litium dostu metal hissəcikləri əlavə edilə bilər. Bu tampon təbəqəsi doldurulma və boşalma zamanı anodun kənarlarında litiumun yığılmasının qarşısını alır, nəticədə daha vahid batareya performansı əldə edilir.

 

Adi litium-ion batareyaları artıq mis cərəyan kollektorlarından istifadə edir. Bununla belə, bərk cisimli batareyaların unikal quruluşu daha bahalı və daha az keçirici materiallar tələb edirdi. Hyundai-nin texnologiyası müvəffəq olarsa, mis bərk cisimli akkumulyator istehsalına yenidən daxil edilə bilər.

 

Bu, xərcləri azaldacaq və səmərəliliyi artıracaq bir inkişafdır. Bərk-dövlət batareyaları maye elektrolit əvəzinə bərk materialdan istifadə etdiyi üçün daha yüksək enerji sıxlığı, daha sürətli doldurulma və daha təhlükəsiz əməliyyat təklif edir. Buna görə də onlar elektrikli nəqliyyat vasitələrinin gələcəyi üçün ən vacib texnologiyalardan biri hesab olunur.

Patent müraciətində bufer qatından da bəhs edilir. Bu təbəqə bir karbon təbəqəsindən və şaquli olaraq düzlənmiş karbon nanoborucuqları kimi xüsusi karbon materiallarından ibarətdir. Bu təbəqəyə gümüş, qızıl və ya alüminium kimi litium dostu metal hissəcikləri əlavə edilə bilər. Bu tampon təbəqəsi doldurulma və boşalma zamanı anodun kənarlarında litiumun yığılmasının qarşısını alır, nəticədə daha vahid batareya performansı əldə edilir. Adi litium-ion batareyaları artıq mis cərəyan kollektorlarından istifadə edir. Bununla belə, bərk cisimli batareyaların unikal quruluşu daha bahalı və daha az keçirici materiallar tələb edirdi. Hyundai-nin texnologiyası müvəffəq olarsa, mis bərk cisimli akkumulyator istehsalına yenidən daxil edilə bilər. Bu, xərcləri azaldacaq və səmərəliliyi artıracaq bir inkişafdır. Bərk-dövlət batareyaları maye elektrolit əvəzinə bərk materialdan istifadə etdiyi üçün daha yüksək enerji sıxlığı, daha sürətli doldurulma və daha təhlükəsiz əməliyyat təklif edir. Buna görə də onlar elektrikli nəqliyyat vasitələrinin gələcəyi üçün ən vacib texnologiyalardan biri hesab olunur.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox